Skolfoto !!


                Skolfoto idag, de hade jag glömmt!

               Jag får träna på lite poser innan..
Good morning.
Fattar inte att dagen är här.. Skolfoto, det värsta på året! jag blir alltid så ful på bilder. Och nu ska alla i hela jävla skolan få se mej !  Ojojoj hur ska deta gå asså.. Men jag ska inte vara ledsen för de, nää jag ska vara glad som en solstråle, och vet ni varför ? Hallå ska ju till findland idag ! kommer hem på söndag så de blir inget bloggande i helgen. Och bli inte ledsna nu, jag skriver ju så fort jag kommer hem. Lovar :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar; Haha ja, vi slipper dom aldrig!!



Den andra posen var fin ju haha

2009-09-11 @ 08:50:24
URL: http://fourellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

dina ögon sitter för långt ifrån varannnndra

2009-09-11 @ 13:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0