Hemlis...

Tjena tjena, Jag måste bara säja att jag mår toppen !  För jag fick nyss veta en underbar grej.. Men det tänker inte jag berätta vad det är för något, det är en liten hemlighet. Hihi, ni får inte veta. Nää, men jag ska inte retas mer nu, ni vart säkert inte ens ledsna. Inte för jag vill göra er ledsna eller så, det är bara de att ni inte får veta. Och det tycker jag är lite kul. Men mycket roligare en såhär blir det inte så jag ska nog sluta nu, för de va ganska tråkigt skrivet av mej. 
byee <3

                                Min lyckodag :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

wow. långa ögonfransar :O

2009-09-14 @ 21:43:59
Postat av: Elvira

söt!

2009-09-15 @ 15:43:14
URL: http://ellebellebira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0